مکاجو

مطالب / اخبار متقاضیان کارت‌ سوخت حتما به سایت پست مراجعه کنند

images

4 دی 1397

متقاضیان کارت‌ سوخت حتما به سایت پست مراجعه کنند

طبق اعلام معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، با توجه به این‌که برخی کارت‌های سوخت در پست موجودند، افراد به سایت اصلی مراجعه کرده و حتما از موجودیت کارت خود، زمان ارسال آن و سایر فرآیندها مطلع شوند. وی تاکید کرد: افراد باید به سایت شرکت ملی پست مراجه کرده و در  بنر اصلی سایت، لینکی قرار داده شده که افراد  با استفاده از vin  خودرو خودرو وارد شده و می‌توانند مطمئن شوند که کارت با کد فعال  برای آن‌ها وجود دارد.  در همان جا هم مشخص است که محصول درحال حاضر کجا و چه زمانی به دست مشتری می‌رسد. بنابراین کل فرایند قابل کنترل است.

احمدی تصریح کرد: در این میان، ممکن است در حد یک الی دو درصد، اختلافات بین اطلاعاتی که ناجا در اختیار ما قرار داده و اطلاعاتی که در سامانه ثبت شده، وجود داشته باشد. به طور مثال، یک یا دو مورد به ما اعلام شده که کارت سوخت تحویل داده شده اما غیرفعال است. این از مواردی است که در روند اجرایی اتفاق افتاده و مسئله خاصی نیست.

معاون فنی و بازرگانی شرکت پست در پایان یادآور شد که شرکت ملی پست از آغاز طرح، بیش از ۲۵ میلیون کارت توزیع کرده است و در سال جاری نیز در روال خاص خود فرایند را ادامه داده و بیش از ۲۶۰ هزار کارت در باجه‌های پست قرار گرفته است. بنابراین درخواست ما این است که مردم با توجه به حساسیتی در این زمینه  وجود دارد و برای آنکه بتوانند  کارت‌های خود را دریافت کنند، حتما شماره  vin خودروی خود را در سایت شرکت پست بررسی کرده و اگر پس از اطمینان از موجودیت آن در پست، از طریق سرویس‌های جدیدی هم‌چون سرویس توزیع مجدد که راه‌اندازی شده، مراجعه کرده و درخواست دهند که محصولات را به آن‌ها تحویل داده شود.

برچسب ها :
کارت سوخت؛ اداره پست؛