مکاجو

مطالب / اخبار خواربار فروشی روباتیک !

images

1 دی 1397

خواربار فروشی روباتیک !

شرکت Nuro یک کمپانی روباتیک است که در سال 2016 در شهر مانتویو در ایالت کالیفرنیا توسط دو مهندس جوان که عضو تیم خودروی خودران گوگل بوده اند تاسیس شده است. این شرکت در زمینه فروش محصولات غذایی اط طریق خودروهای خودران فعال است. اولین نمونه خودران این شرکت R1 نامیده شد که 680 کیلوگرم وزن ، 1.8 متر ارتفاع و قابلیت حمل 12 کیسه غذایی را دارا بود. این شرکت در ژوئن 2018 همکاری خود را با شرکت Kroger در ایالت سینسیناتی در ایالت اوهایو برای فروش محصولات غذایی به وسیله خودروهای خودران آغاز کرد. در هفته های اخیر این دو شرکت فعالیت خود در ایالت آریزونا را نیز آغاز کردند.

 

 

نحوه استفاده از خدمات بدین شکل است که مشتری سفارش خود را از طریق فروشگاه مواد غذایی Fry ثبت خواهند کرد. هیچ گونه حداقل قیمتی برای سفارش وجود ندارد و این جالب ترین قسمت ماجرا برای مشتریان خواهد بود تا اگر مایل به بررسی کیفیت خدمات بودند یکبار آن را امتحان کنند. تحویل کالا می تواند همان روز یا روزبعد انجام شود. هزینه تحویل برای هر بار استفاده از اتوموبیل خودران 6 دلار خواهد بود.

هنگامی که خودران به درب منزل خریدار مراجعه می کند ، خریدار لازم است کد خاصی را به خودرو بدهد تا بتواند محصولات خود را از خودران دریافت کند. پس از تحویل محموله خودران مسیر خود را به سمت هدف تعیین شده بعدی ادامه خواهد داد. تخمین زده شده Nuro تاکنون 1000 بسته غذایی به این روش به فروش رسانده است.

 

 

ترجمه از سایت یوزکار