مکاجو

مطالب / اخبار پرفروش خودروهای بریتانیا در سال 2018 (بخش دوم)

images

18 آذر 1397

پرفروش خودروهای بریتانیا در سال 2018 (بخش دوم)

5 ـ Ford Focus 

خودروی فورد فوکوس با 40222 متقاضی توانست پنجمین خودروی پرفروش بریتانیا را به خود اختصاص دهد. فوکوس توانست به پس از جایگزینی مدل "اسکورت" در سال 1998 با توجه به قیمت جذابی که داشت به خوبی جای خود را در جاده ها پیدا کند.

 

6 ـ Volkswagen Polo 

ولکس واگن پولو همچون اسم جذابش بسیاری در بریتانیا را برای مزه کرده رانندگی با آن دست به جیب کرد. طبق آمار 34353 متقاضی برای این خودرو توانست پولو را در جمع ده خودروی پرفروش بریتانیا جای دهد. شاید بتوان این خودرو را نمونه کوچک شده مدل گلف دانست اگرچه طبق آمار این مدل ارزان تر نتوانسته آسیب جدی به فروش نمونه بزرگتر بزند.

 

7 ـ Mini

اشتهای انگلیسی ها برای مینی بسیار قویتر از سایر اروپایی ها است. شاید به این دلیل که هنوز این خودرو در بریتانیا ساخته می شود. طبق آمار در سال 2018 33876 دستگاه از این مدل به فروش رفته است. مدل تمام الکتریکی آن سال آینده عرضه خواهد شد. پرتقاضا مدل مینی نیز متعلق به مینی هاچبک 3 در است. قیمت نسبتا بالای این خودرو یکی از دلایل کاهش فروش آن بوده است.

 

8 ـ  Ford Kuga

فورد کوگا دومین شاسی بلند پرفروش بریتانیا بوده است. فورد کوگا با 32480 متقاضی رتبه هشتم پرفروش ها را در اختیار دارد. هندلینگ مناسب و کیفیت مناسب از ویژگی های این خودرو به شمار می رود.

 

9 ـ  Mercedes-Benz A-Class

کوچکترین مدل مرسدس بنز که در سال 2017 رتبه دهم پرفروش ها را کسب کرده بود در سال 2018 اگرچه مدتی توانست تا رتبه هفتم هم صعود کند ولی در نهایت با 31800 فروش به رتبه نهم پرفروش ها بسنده کرد. مدل جدید آن نیز همین امسال در نمایشگاه ارائه شد که می تواند تاثیر مثبتی بر فروش آن داشته باشد.

 

10 ـ Kia Sportage

بی اغراق کیا اسپورتیج توانست کیا را در بازار روسفید کند. بهترین فروش های شرکت کیا هیچگاه جزء ده پرفروش سال نبوده ولی اسپورتیج با 28779 فروش توانست جایگاه دهم لیست را از آن خود کرده و خودروی مرسدس بنز کلاس C را به جایگاه یازدهم بفرستند.

 

 

مطالب مرتبط : پرفروش خودروهای بریتانیا در سال 2018 (بخش اول)