مکاجو

مطالب / اخبار سران عرب خریدار اتومبیل تشریفات پوتین!

images

13 آذر 1397

سران عرب خریدار اتومبیل تشریفات پوتین!

پوتین در یک نشست مطبوعاتی فاش کرد که خودروی aurus که ساخت روسیه است، توجه برخی سران کشورهای عربی را جلب کرده و برخی از این سران خواستار خرید این خودرو شدند.پوتین همچنین گفت که پیش از اینکه خودروی «عروس» را استفاده کند، از خودروی دیگری استفاده می‌کرده است، اما خوش ساختی این اتومبیل جدید و راحتی آن موجب شده که آن را جایگزین اتومبیل قبلی کند.

خودروی aurus تبدیل به خودروی اختصاصی پوتین در مراسم‎های داخلی و خارجی رسمی پوتین شده است و در همین راستا پیش از اینکه پوتین به منظور مشارکت در نشست 20 به آرژانتین برود، این خودرو به فرودگاه «بوینس آیرس» منتقل شد تا وی را از فرودگاه به محل برگزاری همایش ببرد. برخی بر این باورند که پوتین با انتخاب این خودرو وطنی می‎خواهد توانایی روسیه در کاهش وابستگی خود با کالاها و تکنولوژی وارداتی را به رخ غرب بکشد.

خودرو لوکس «عروس» سنات از یک موتور V8 هیبرید- بنزینی ۴/۴ لیتری استفاده می‎کند که ۵۶۸ اسب بخار نیرو تولید کرده و می‎تواند در عرض ۶ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) برساند و از یک سیستم انتقال اتوماتیک ۹ سرعته سود می‎برد.اتومیبل اختصاصی ولادیمیر پوتین، کاملاً ضدگلوله و ضدبمب است و می‎توان آن را به طور کامل در آب غرق کرد، بدون اینکه آب به درون آن نفوذ کند. از دیگر ویژگی‏های این خودرو لوکس و مطمئن می‏توان به لاستیک‎های تقویت شده آن با فولاد‌اشاره کرد که باعث می‎شود پنچر کردن آن به هر وسیله‎‌ای غیرممکن باشد.

برچسب ها :
aurus؛