مکاجو

مطالب / اخبار تابلوهای فسفری

images

5 آبان 1397

تابلوهای فسفری

از تابلو های فسفری راهنمایی و رانندگی چه می دانید؟

شايد این سوال برای شما هم پیش آمده كه تفاوت تابلوهاى فسفري(پس زمينه زرد رنگ) با تابلوهاى معمولى(پس زمينه سفيد رنگ) چیست؟

 اين تابلوها يك تفاوت اساسی با سایر تابلوها دارند كه همان يك تفاوت آنقدر مهم است که در صورت آگاه شدن از آن و مد نظر قرار دادن،  باعث نجات جان انسانهای زیادی خواهد شد. ‌.

 🔸اما متاسفانه شايد تعداد کثیری از  رانندگان معنى و مفهوم تابلوهای فسفرى (پس زمينه زرد رنگ) را نميدانند!!! اميدواريم اطلاع رسانی و فرهنگ سازي در اين زمينه بيشتر شود تا افراد بيشتري از اين موضوع مطلع گردند.

 🔸تنها تفاوت اساسی تابلوهاى فسفري با تابلوهای معمولى اين است كه اين تابلوها فقط در نقاطى از مسير نصب ميشوند كه تصادف هاي متعددى در آن نقاط واقع شده و در واقع نقاط حادثه خیز یا پر تصادف تلقی می شوند. .

🔸هر وقت اين تابلوها را در جاده مشاهده کردید، یقین داشته باشید که قبلا تصادفات زیادی در آن نقطه واقع شده و افرادی جانشان را در همان جا از دست داده اند

🔶️پس لطفاً با ديدن اين قبیل تابلوها، ضمن توجه دقیق به پیام آنها، بيشتر و بیشتر احتياط كنيد. ▪️در اکثر نقاط پر تصادف، دو یا سه تابلوی فسفری بصورت یکجا در کنار هم (عمودی یا افقی) قرار می گیرند.

برچسب ها :
تابلو؛ فسفری؛