مکاجو

مطالب / اخبار سیستم دید در شب

images

18 مهر 1397

سیستم دید در شب

 گر در تاریکی هوا شما در حال رانندگی با سرعت بالا هستید هر چیزی را که در کنار جاده می بینید ؛ حرکاتی عجیب و نامنظم در نظر شما دارند. بنابراین شاید کمی کمک بکار بیاید. خودروی DS7 Crossback مجموعه ای از سیستم های کمک به راننده از جمله سیستم دیددرشب را در دسترس راننده قرار می دهد. ایده کلی آشناست و پیشتر در ماشین های کلاس s مرسدس مورد استفاده قرارگرفته است.اما آنچه جدید است این است که بسته به مدل خودرو شما قیمت ماشین این سیستم با قیمت 1100 تا 1600 دلار در اختیار مشتری قرار می گیرد. با توجه به اهمیت و کارایی دید در شب نسبتا مقرون به صرفه است. یک دوربین مادون قرمز که در سپر خودرو نصب شده است، تا فاصله 90 متری جلوتر  را پوشش می دهد و می تواند آنچه را که  ثبت می کند روی صفحه نمایش جلوی راننده نمایش دهد. بیشتر درختان، ماشین ها و ساختمان های در صفحه نمایش به رنگ خاکستری خواهد بود.

این نرم افزار به گونه ای برنامه ریزی شده است تا مشخص کند کدام یک از موجودات زنده نیاز به نمایش برجسته تری در صفحه نمایش دارند. اکثر عابرین پیاده در پیاده رو یا توسط یک مستطیل زرد برجسته می شوند. اگر نرم افزار به این دلیل که فردی به سمت خودروی شما حرکت می کنند یا یکباره وارد جاده می شود یا به خاطر اینکه یک کودک یا یک سگ در جاده باشد ؛ خطری احتمالی را تشخیص دهد ؛ آنها در یک جعبه قرمز یا یک مثلث قرمز گذاشته شده و با صدایی بلند به راننده هشدار می دهد.

 

 

دید در شب می تواند روشن یا خاموش باشد و اگر روشن باشد می توان آن را برای پخش زنده در پانل ابزار روبروی راننده تنظیم و یا فقط برای مشخص کردن موارد مورد نگرانی راننده تنظیم کرد. میدان دید نرم افزار دید در شب باریک است و بر جاده و آسفالت تمرکز دارد اما در تشخیص افراد بالغ و کودکان و سگ ها حتی در فاصله های دور بسیار مؤثر است و به راننده زمان لازم برای هرگونه اقدام مناسب را می دهد.

 

ترجمه از سایت یوزکار

برچسب ها :
DS7 Crossback؛ دید در شب؛