مکاجو

مطالب / اخبار ماشین های کاغذی !

images

8 مهر 1397

ماشین های کاغذی !

حذف موتور و فرمان ماشین در آینده ازطراحی خودروها نویدبخش طراحی و تولید جسورانه خودروهایی با مواد جدید خواهد بود. گسترش وسایل نقلیه مستقل و برقی اساسا امکان طراحی و ساخت خودورها را تغییر می دهد و این امکان را فراهم می کند که حتی ماشین های آینده از موادی مانند کاغذ و چوب ساخته شود.

پیتر وودا مدیر طراحی شرکت فولکس واگون می گوید : « شرکت ما مرکز آینده غول های خودروسازی در اروپا خواهد بود. این مرکز بر توسعه فناوری پیشرو متمرکز شده است. در حالی که بسیاری از شرکت های خودروسازی در حال حاضر بر تکنولوژی کمک راننده نیمه مستقل متمرکز هستند ، فولکس واگن با نگاهی آینده نگر به طور کامل سعی بر طراحی خودروهای خودمختار است که به هیچ راننده ای احتیاج نداشته باشد.» این توسعه اساسا چگونگی طراحی چنین خودروهایی را تغییر خواهد داد.

پیتر وودا می گوید: " نسل دوم خودروها که سدریک نام دارد می تواند کاملا متفاوت طراحی شود.اگر رانندگان انسان را بردارید، می توانید خطر تصادف را از بین ببرید. سپس شما کمربند ایمنی، فولاد، ضربه گیر یا کیسه های هوا را نمی خواهید. سپس شما می توانید اتومبیل را از کاغذ بسازید. تنها حفاظتی که خودرو شما نیاز دارد مقاومت در برابر آب و هوا است. "با استفاده از چنین مواد می توانیم وزن ماشین ها را کاهش داده و بنابراین با کاهش مصرف سوخت مدت زمان رانندگی نیز افزایش خواهد یافت.

 

 

مدیر طراحی فولکس واگن  در ادامه می گوید : "ما می توانیم به راه حل های ساده برگردیم. "ما می توانیم اتومبیل هایی را از جنس چوب بسازیم. امکانات بی پایان وجود دارد. شما چهار چرخ و یک منبع انرژی نیاز دارید. پس از آن، تحرک و جنبش کاملا متفاوت خواهد بود. " پیتر وودا ضمن تاکید بر مشکلات قانونی  می گوید: انتظار داریم چین برای اولین بار بتواند وسایل نقلیه به طور کامل خودمختار را به فروش برساند، چرا که دولت دارای قدرت بیشتری برای تصویب قانون نسبت به دیگر کشورها در سراسر جهان است. کشور چین نشان داده است که تصمیم دارد که در چنین فن آوری پیشرفته پیشرفته حرکت کند، و مدتی قبل برنامه هایی برای اجازه دادن به خودروهای خودمختار در مناطق خاص را اعلام کرده است. این برنامه قصد دارد به تدریج این مناطق را در طول زمان گسترش دهد.

 

 

پیتر وودا با اشاره به امکان طراحی متفاوت این خودروها در مناطق مختلف می گوید : " سدریک در چین اتاق هایی خواهد داشت که محیط زیست سالم تری از فضای خارج دارند. در آسیا به طور کلی، مردم زمان زیادی را صرف مسافرت می کنند که دوست دارند به خواب بپردازند، بنابراین خودروهای ما ممکن است کرسی هایی داشته باشد که در آن می توانند بخوابند. در اروپا، همه چیز در مورد صرفه جویی در وقت است.  بنابراین در سدریک زمان برای کار و یا خوردن، و یا بازی با بچه های خود استفاده می شود. "

 

ترجمه از سایت یوزکار