مکاجو

مطالب / اخبار داشبورد هوشمند اپل

images

18 شهريور 1397

داشبورد هوشمند اپل


استفاده از سیستم های جالب و سرگرم کننده درون خودرو در طول سال های اخیر افزایش یافته است. امروزه نرم افزارهای هوشمند مانند داشبورد هوشمند اپل امکاناتی را برای کاربران آیفون فراهم می کند که حتی پنج سال پیش از آن تصور آن سخت بوده است. این سیستم که به شما اجازه می دهد از آی فون خود را در حال حرکت در ماشین خود استفاده کنید. نکته امیدوار کننده این سیستم قابلیت استفاده آن در طیف وسیعی از اتومبیل های جدید است. بنابراین حتی ساده ترین ماشین شهر با گوشی هوشمند خود، می تواند به این نرم افزار متصل شود.

 


 

مسیریابی و پخش صوتی برای کاهش هزینه تولید کننده به این نرم افزار اضافه شده است. مزیت اصلی این است که برنامه ها این است که به طور مداوم به روز می شوند تا آخرین ویژگی ها در آنها گنجانده شود مثلا برنامه مسیریابی از  " نقشه اپل " استفاده میشود. به جای اینکه داده های نقشه بر روی iPhone یا iPad بارگیری شوند، نقشه ها به صورت آنلاین مانند Google Maps هستند و به این معنی است که هر زمان که از آنها استفاده می کنید دقیق و به روز هستند. این نرم افزار در مقایسه با نمونه های مشابه ساخته شده که فقط می توانند در زمان  سرویس به روز شوند، هزینه کمتری دارد.

نرم افزار با استفاده از usb قابلیت اتصال به iPhone را دارد.پس از یکبار اتصال و نصب تنظیمات پس از آن صرفا با اتصال کابل usb اتصال بین آیفون و نرم افزار برقرار می شود. برنامه های دیگر نظیر واتس آپ نیز به کمک همین برنامه قابلیت بررسی و کنترل دارند. این نرم افزار استفاده از آی فون را در هنگام رانندگی که علاوه بر جریمه و امتیاز منفی برای گواهینامه دارای خطر است ؛ آسان تر می کند.

 

 

ترجمه از سایت یوزکار