مکاجو

مطالب / اخبار رانندگی رویایی در نمایندگی های آئودی

images

17 شهريور 1397

رانندگی رویایی در نمایندگی های آئودی

شرکت آئودی برای بالابردن تجربه نمایندگی های فروش و آموزش کارکنان خود  در حال طراحی نرم افزار واقعیت مجازی است.آئودی، مانند بسیاری از برند ها، می داند که تاثیر یک نمایندگی خودرو سنتی در سال های اخیر کاهش یافته است. به لطف اینترنت ، خریداران خودرو قادر هستند به طیف گسترده ای از نظرات و اطلاعات دست یابند. مدیر تحقیق و توسعه آئودی  می گوید : "در حال حاضر، مشتریان تنها برای صحبت در مورد قیمت به نمایندگی های ما می آیند اما ما به دنبال آن هستیم که به کمک واقعیت مجازی این وضعیت را تغییر دهیم"

 


 

"ماشین آموزش مجازی" آئودی یکی از آخرین دستاوردهای این شرکت به شمار می آید که به فروشندگان این شرکت کمک می کند ضمن تجربه رانندگی با خودروها اطلاعات بهتر و مفیدتری را در اختیار خریدارها قرار دهند.این ماشین آموزشی از با وسایل و تجهیزات الکتریکی و یک هدست واقعیت مجازی که خودرو و برخی از نرم افزار گرافیکی متصل است ؛ تشکیل شده است.مدیران آئودی معتقدند این تجربه برای کارکنان فروش آنان را قادر می سازد "سیستم ها را از قلب و نه فقط یک قطعه کاغذ توضیح دهند".

معمولا افراد بعد از نشستن روی صندلی راننده و قراردادن هدست روی صورت خود ،  همه چیز در شروع برایشان کمی عجیب به نظر می رسد. طراحی های داخلی خودرو اگرچه کامپیوتری است ، ولی بسیار واقعی احساس می شود زیرا همه چیز با جزئیات بازسازی شده است. افراد به کمک این فناوری یک رانندگی مجازی فوق العاده را تجربه می کنند درحالی که ماشین به طور واقعی در حال حرکت در یک محوطه بزرگ از پیش تعیین شده است نرم افزار موانع را در دنیای مجازی پیش روی راننده قرار می دهد. مثلا در حالی که خودرو با سرعت 25 مایل در حال حرکت است نرم افزار یک فرد پیاده همراه با کالسکه را در وسط خیابان قرار می دهد. نرم افزار پدال ترمز زیرپای راننده را به لرزش می آورد تا راننده ترمز کند.

 

 

در حالی که ممکن است به نظر می رسد واقیعت مجازی بیشتر شبیه یک بازی است ، مهندسین آئودی می گویند این تجربه به اندازه ای واقعی بوده که تعدادی از فروشندگان امتحان کننده واقعیت مجازی شوکه کرده است. آئودی ادعا میکند اولین برندی بوده که این کار را انجام می دهد و بیش از 5000 کارمند فروش در مرکز مونیخ آن را امتحان کرده اند. این شرکت بنا دارد در آینده با گسترش این تکنولوژی امکان استفاده از آن برای مشتریان را فراهم کند تا مراجعه کنندگان بتوانند خودروی موردنظر خود را به کمک واقعیت مجازی امتحان کنند.

 

ترجمه از سایت یوزکار