مکاجو

مطالب / اخبار خودروهای برقی که تا 2025 عرضه خواهند شد ( بخش دوم)

images

15 شهريور 1397

خودروهای برقی که تا 2025 عرضه خواهند شد ( بخش دوم)

در بخش اول تعدادی از خودروهای برقی را در تا سال 2025 به بازار عرضه خواهند شد معرفی کردیم. اکنون با چند خودرو دیگر این تکنولوژی آشنا می شویم.

 

۱-"مرسدس‌بنز ای‌کیوای"(Mercedes-Benz EQA)

شرکت مرسدس‌بنز همچنین کانسپت خودرو برقی خود به نام "EQA" را رونمایی کرد .در کانسپت این خودرو، دو موتور برای آن در نظر گرفته شده است. این شرکت اعلام کرده است که برنامه دارد تا سال ۲۰۲۲ برای ساخت خودروهای برقی، ۱۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کند.

 

 

2-"تسلا رودستر" (Tesla Roadster)

نسخه اخیر تسلا "رودستر" در نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شد. این خودرو در سال ۲۰۲۰ در دسترس مشتریان خواهد بود. این خودرو در عرض ۱.۹ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۶۰ مایل بر ساعت می‌رساند و می‌تواند تا سرعت ۲۵۰ مایل بر ساعت نیز حرکت کند.


 

3-"نیسان آی‌دی‌اس"(Nissan IDS)

نیسان امیدوار است که فناوری خودروهای خودران را به خودروهای برقی نیز وارد کند و آن را در خودرویی به نام "IDS" عرضه کند. این خودرو تا سال ۲۰۲۰ آماده خواهد بود و در سال ۲۰۲۵ در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این خودرو فرمانی دارد که قابلیت تبدیل شدن به یک "تبلت" را دارد. رانندگان این خودرو می توانند آن را به صورت دستی نیز هدایت کنند. در صورت تمایل، این خودرو به حالت خودران نیز هدایت می‌شود

 

4-"هیوندا kona الکتریکی"(Hyundai Kona Electric)

شرکت خودروسازی "هیوندا" خودروی برقی خود با عنوان "Kona Electric" را در سال جاری عرضه خواهد کرد.این خودرو دستیار راننده نیز دارد که خودرو را در برابر بروز تصادفات محافظت کند.

 

5-"خودرو برقی فورد" (Ford)

این خودرو دارای توان طی مسیر ۳۰۰ مایل بر ساعت است. این خودرو تا سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.

برچسب ها :
خودروهای برقی؛