مکاجو

مطالب / اخبار بیمه موقت خودرو چیست؟

images

10 شهريور 1397

بیمه موقت خودرو چیست؟

بیمه موقت یکی از جالب ترین انواع بیمه به شمار می رود که به شما کمک می کند ماشین خود را برای مدتی محدود بدون نیاز به اخذ یک بیمه نامه سالانه رانندگی کنید. از آنجا که شما مجبور نیستید هزینه یک بیمه سالانه را بعد از پایان استفاده از خودرو پرداخت کنید ، بیمه موقت معمولا ارزان تر از هر گزینه دیگری است و به اندازه کافی برای تامین نیازهای انواع اتومبیل ها انعطاف پذیر درنظر گرفته شده است.

 

 

شما به دلایل مختلف می توانید از بیمه اتومبیل موقت استفاده کنید مثلا شما در حال استفاده از ماشین یکی از بستگان خود برای تعطیلات هستید یا بدلیل یک وضعیت اضطراری  باید یک هفته مداوم از خودرو استفاده کنید یا اینکه شما فقط گاهی اوقات از خودرو خود استفاده می کنید. بدیهی است در صورتی که از اتومبیل خود به صورت مقطعی استفاده می کنید بیمه موقت از همه جهات دارای صرفه اقتصادی بیشتری است. از  ویژگی های این بیمه موقت این است که شما می توانید بیمه را برای یک بازه زمانی در آینده فعال کنید.

بیمه موقت برای استفاده مداوم مقرون به صرفه نیست مثلا اگر شما می خواهید هرروز با خودرو به محل کار خود بروید استفاده از بیمه موقت برای شما گران تر از سایر بیمه ها می شود. بیمه موقت حداکثر یک ماهه خواهد بود پس بهتر است تا زمانی که بیمه شما باطل نشده از خودرو خود استفاده کنید.

بیمه موقت خودرو معمولا در قالب پوشش کامل و جامع از قبیل تصادف ، سرقت، آسیب آتش سوزی و حوادث حادثه ارائه می شود بنابراین اگر بدترین اتفاق بیافتد، نگران نباشید. بعضی از ارائه دهندگان بیمه پوشش های اضافی مانند آسیب به چرخ خودرو و خط افتادن به بدنه اتومبیل ارائه می دهند. اگر احساس می کنید هزینه ها برای شما بالاست می توانید مبلغ پوشش بیمه را کاهش دهید.این بیمه برای افرادی که ماشین های کلاسیک دارند و یا افرادی که به تازگی گواهینامه گرفته اند و قصد سفر بسیار مناسب است.

 

ترجمه از سایت یوزکار

برچسب ها :
بیمه موقت خودرو؛