مکاجو

مطالب / اخبار خرید خودرو از کیوسک تلفن

images

4 شهريور 1397

خرید خودرو از کیوسک تلفن

پژو اعلام کرده است کوچکترین نمایندگی خودرو در جهان را از یک کیوسک تلفن در لندن استفاده شده در 12 سپتامبر افتتاح خواهد کرد. این مجموعه در میدان مرکزی لندن قرار دارد و فضای نشستن آن 80سانتی متر است. هیچ فروشنده ای در داخل کیوسک وجود ندارد و فقط یک تبلت متصل به سایت پژو موجود است.

 

 

مشتریان می توانند لیست خودروها را مرور کنند ، معامله خودرو را مشخص کرده و سفارش یک ماشین با نام تجاری جدید را از داخل جعبه تلفن قرار دهند. از آنجایی که کیوسک تلفن یک ایستگاه بدون سرنشین است به وسیله قفل و کلید باز و بسته می شود. کسانی که علاقه مند به استفاده از کیوسک برای خرید یک خودرو هستند، باید یک کد ویژه برای دسترسی به آن از وب سایت پژو دریافت کنند.بدون حضور کارکنان، ساعات کاری این کیوسک بسیار طولانی تر از نمایندگی مجاز است و مشتریان می توانند از ساعت 7صبح  تا نیمه شب از خدمات آن استفاده کنند. همانطور که ممکن است حدس بزنید، هدف این تصمیم پژو برپایی یک کسب و کار جدی نیست. در عوض، این یک شیرین کاری است تا سیستم سفارش آنلاین تجارت الکترونیک پژو را برجسته کند.  هدف شرکت این است که مشتریان برای خرید اتومبیل های جدید با یک کلیک بر روی وب،به جای بازدید از نمایندگی، تصمیم بگیرید.

 

 

رئیس هیئت مدیره پژو می گوید: " تا چندسال پیش فرایند خرید یک ماشین جدید شامل خواندن تعداد زیادی کاتالوگ در نمایندگی ها بود. در حال حاضر، به رغم اینکه خرید ماشین دومین خرید بزرگ افراد در طول زندگی آنها است،  امروزه می توان این کار را از هر کجا حتی از داخل یک جعبه تلفن انجام داد"

 

ترجمه از سایت یوزکار